Friday, October 26

Noul telefon Adidas, cu ajutorul celor de la Samsung

Poate e doar parerea mea, dar totusi fiind un fan adidas, ma asteptam ca primul telefon care ii poarta numele sa fie ceva mai spectaculos, mai altfel decat un telefon cu slider subtire al celor de la Samsung. Telefonul F110, sau altfel numit Adidas Sport cu un ecran de 2-inch QVGA, camera de 2Mp, FM radio si MP3 player, fiind destul de standard echipat dupa parerea mea. Functiile ‘Sport’ includ un heartbeat monitor (masurator de batai ale inimii), pedometru si inca ceva applicatii sport. Pret si alte caracteristici nu sunt inca cunoscute, telefonul urmand sa fie disponibil approximativ pe la mijlocul lunii viitoare.

Dupa parerea mea, mai mult va vinde brand name-ul adidas decat aceste functii care tind putin spre sport. Cred ca toti cei care ar putea sa fie pasinati cat de cat de un astfel de telefon cu functii folositoare in sport, au auzit de kit-ul Nike+ Ipod, care era destul de destept, si despre care am auzit niste zvonuri ca ar fii lansat si pt Iphone.

via: CrunchGear

1 comment:

sefu_bancii said...

ce frumos design are :O ... sunt curios la ce pret o sa fie si daca e sa fie acceptabil pretul imi iau unu :D